dissabte, 1 de març del 2008

70 dies

Aquest matí ja m'he despertat amb la mosca a la orella del PFC, gener i febrer han passat volant i per motivar-me una mica ja he començat el compte enrere. Així que falten 70 dies pel 9-M (M de maig, no confondre amb dates que tenen connotacions polítiques) i tinc poca cosa més que el títol.

Ja el podeu consultar a les ofertes de projectes, si voleu:

Projecte del desdoblament de l'eix Transversal, en el tram de Manresa - Santa Maria d'Oló, entre els PK 142+400 i PK 144+200

Però no us penseu que això és un missatge purament informatiu, us vull demanar ajuda als de 'xarxes', sobretot perqué vaig molt peix de traçat i necessitaria una ànima caritativa amb bona voluntat que em guiés una mica entre la selva dels annexes de traçat. Ja se sap: 'es triste de pedir, ...'

I abans d'acabar dues coses. La primera és a veure si deixeu algun missatge, no ha de ser gran cosa, explicar com va la feina, el projecte, la tesina o la vida, una reinvindicació política, social o econòmica, o alguna obra, projecte d'enginyeria interessant o algun comentari de l'AVE..., qualsevol cosa que enrriqueixi el bloc. I segon, si voleu privacitat només heu de tenir un gmail i acceptar la petició de fer-vos col·laboradors del blog i podrè restringir les visites només a autors del bloc.

6 comentaris:

Neus ha dit...

Bones Jaume

em sembla que tots estem igual, el 9-M.
A veure, jo no he fet xarxes però em dedico a fer projectes de carreteres, annexos i memòries i TCQ i tancaments d'obres amb el corresponent projecte. No sé si et podré ajudar gaire, però... ja ho sas.

En principi presentaré la tesina, que encar ano he presentat, a l'abril quan l'Estrada es deixi caure un altre cop per l'escola de camins. I ara em falta el projecte...

El dilluns torno a començar a treballar, després de la meua baixa, almenys ja camino amb dos cames i no amb 4... jeje!!! l'únic que encara vaig coixejant...

Doncs res, fins aviat

jaume ha dit...

Sí!, la cosa ha empitjorat des de la setmana passada, el projecte real que utilitzo d'inspiració s'ha retrassat fins el 14 d'abril!!!, em veig canviant caixetins l'última setmana,...

Buenu, Neus 'House', recuperat ràpid i quan arribi a la part de traçat ja et preguntaré, xD. dw!

Anònim ha dit...

No et preocupis Jaume, jo tampoc no estic per tirar coets...
Mi proyecto apenas lo he comenzado, y mientras más trabajo, más me deprimo y más negro lo veo... igual que la tesina, pero la tesina, si sale bien, ya la tenggo bastante avanzada...
Y para colmo, esta última semana no he hecho casi nada.. primero con las fallas (jeje, increible, que fiesta :P) y lueggo con la semana santa, familia pa aquí, familia pa allá, tapas, procesiones, etc. etc. En fin, que ahora tengo un gran sentimento de culpa, y debería ponerme a avanzar ya, ahora mismo me pongo, jeje (al igual, pero lo intentaré).
Por cierto, mi dirección gmail es jabuco@ggmail.com ¿ahora que hago?
Saludos a todos y etc.etc.

Javi

jaume ha dit...

Hola Javi!, t'he enviat una invitació per ser autor, ara podràs modificar continguts i afegir entrades. Així que ja saps, a afegir coses, q quedi més enrriquit.

Hem de fer pinya entre els 3 per movilitzar als altres!!

Au!, a currar en la tesina i projecte

Anònim ha dit...

Hola!

Hoy a vuelto a salir Tavascan en el Telenoticies de TV3. Teneis enchufe por ahí arriba...jejejeje!!

Yo ahora estoy en el curro, aprovechando que no estoy muy liado y voy resumiendo mi Tesina para pasarla a inglés. Vaya palo!! Pero ya que he empezado lo acabaré...

Para éste verano he estado mirando de hacer un INTERAIL de unos 10-14 dias entre Croacia y Grecia, aprovechando así unos días en las playas que hay por ahí y visitando también las ciudades. Si alguien se quiere apuntar que lo diga, que cuantos más seamos mejor...

Bueno! A ver si quedamos un dia de estos.

Hasta pronto!!

RICARDO

jaume ha dit...

Hola Ricardo,

Ara que tinc més temps et contesto. Jo m'apuntaria però la veritat és que no se com tindrè l'estiu, ja saps amb el canvi de feina i això no se com estaré de vacances. Però quan sàpiga algu ja parlarem.

Una abraçada!