dijous, 31 de gener del 2008

Presentació

Hola a tots/es,

L'altre dia estava treballant "durament" en el projecte i pensava en el molt que ha plogut des de que vam començar a primer. Sembla que hagin passat segles, com si tota la vida haguessim estat a la universitat, i ara d'aquí poc ja no hi tornarem mai més. El cas és que no em vull ficar nostàlgic ni molt menys, al contrari, ara tenim tantes portes obertes i tant per recorrer que he pensat que hem de compartir entre nosaltres. Us explico, llavors, el "tinglao" aquest ...

Ja se que tots esteu molt liats amb el projecte, la tesina, la feina, la hipoteca, ... Però no pot ser que només mantinguem el contacte a base de sopars, surt massa car, i hi ha gent que no pot venir quasi mai. Ara que cada cop estem més desperdigats, com sabrem qui presenta la tesina o a qui l'hi han millorat el contracte. Us invito a tots a participar al blog, si voleu editar els contingut digueu-m'ho i ja us ficaré com autors.
Vinga, animeu-vos, aquí ens podem cagar en el "jefe" o en el tutor, o explicar que estem fent a la feina i parlar d'enginyeria. No se, espero que tingui més acollida que el sopar del 1-F.
Ens veiem per aquí.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Pos yo me cago en mi tutor, si, yo querría estar acabando ya la tesina, y aun me queda la mitad o más...
y ya puestos me cago en los profes en general, ¿porque no será más fácil lo de hacer el proyecto? espero que el nobell me de uno...

Neus ha dit...

Javi, jo et dic el mateix. després d'esperar la correcció de la tesina, ara he d'afegir un apartat més o fer-hi una modificació perquè els usuaris estiguin contents!!!! jo continuo amb la meua reivindicació personal: el profe es de BCN, cosa que no sap com funciona el Pirineu. Faig la tesina per millorar el transport, almenys econòmicament, 5000 euros menys, reducció de 7000 a 2000, i em surt que els usuaris han d'estar contents!!!i que el transport es subenciona. Però si tothom al pirineu té cotxe, el primer que fas amb 18 anys és treure't el carnet de conduir. Doncs el transport pel Pallars, només l'utilitzen els vells.... ningú, cap administració es plantejaria iniciar un sistema de transport que només transportés una persona....doncs perquè he de modificar una cosa que no té cap ni peus???
apa, com deia el Jaume era també per criticar, doncs jo ja hi he aportat el meu granet d'arena.

jaume ha dit...

Neus, veig que el teu amor a l'àrea metropolitana va creixent dia a dia... Si et consola jo vaig haver de canviar mil parides de la tesina abans d'entregar-la.

Ah!, i a veure si et millores ràpid del genoll i pujem un cap de setmana.

Anònim ha dit...

Bueno... com no, jo també hem cago en els professors dels collons.
En teoria tinc arreglat el tema de tesina i projecte perque els suposats tutors hem van dir q molt bé... pero fot una setmana que estic esperant saber algo... funcionaris dels collons! Lo pitjor de tot es que la tesina la faig d'uns ensajos d'una posta en marxa d'una central que es farà dintre d'un mes i no se q cony tinc q fer xq el tutor passa de mi... i el projecte ni en parlem, el tio tenia q mirar l'oferta i dir-me que ok i no s'ha dignat a dir res...
Per cert Neus, no t'enfadis pel que diré però es normal q no hi hagi transport allí adalt... s'han d'invertir calers on hi hagi gent per aconseguir més vots... jejeje!
Millora't del genoll!!!
Ens veiem!
Per cert, un aplaudiment per la idea del Jaume!!!

Anònim ha dit...

Oh! vaja merda! un blog!
Be, es conya...
Si, es molt fàcil cagar-se en els professors però perquè no ens caguem directament en l'organització general de la nostre carrera. Esta feta amb el cul!
Dit això vull fer saber a David que ja entenc perque odia al suriguera... És un torracollons!!!r cert david que tal la feina? s'assembla el que fas al que feies al cenit? ja diràs algo.
En fi, jo estic igual la meva tesina no acabarà mai o això sembla i a veure si en 2 o 3 setmaneas demabno per fer projecte.
A reveure. Pau i amor